-

انواع لباس عروس های پرطرفدار

خرید لباس عروس های پرفروش

انواع لباس عروس

خوب جالبه براتون که مدل های لباس عروس در حال پیشرفت است و ما سعی داریم یک مقاله با بیان در خصوص لباس های ترند و بهترین ترند فشن در دنیای امروز را در اختیارتان بگذاریم .
انتخاب لباس مناسب و زیبا متناسب با اندام هر فردی ، می تواند به خاطره انگیز ترین و دلنشین ترین فرد تبدیل شود.
کلی لباس عروس با برش های مختلفی وجود داره که ما می‌خواهیم به توضیح درباره تک تک آنها بپردازیم ‌.

لباس عروس ساتن
مدل لباس عروس اروپایی

گالری مظهری



مورد اول لباس اروپایی با برش ریزشی

 

این مدل لباس در حال حاضر جزو ترند ترین مدل های لباس عروس است و بین عروس ها بسیار پر طرفدار است.
این لباس در کنار سادگی که دارد جزو شیک ترین لباس ها که با همه سلیقه ها سازگاری دارد به حساب می آید .
معمولا عروس هایی که ساده پسند هستند تمایل و گرایش بیشتری به سمت این مدل دارند . ناگفته نماند که این سبک لباس برای افرادی که دارای اندام با سایز های ۴۰ و بیشتر هستند بسیار مناسب است .
این مدل با برشی که دارد باعث کشیده شدن بالاتنه و فرد را کشیده نشان می‌دهد و معمولا با گن دوزی که در بالاتنه انجام میشودو اندام را به حالت ساعت شنی نشان می‌دهد(منظور از حالت ساعت شنی دیده شدن گودی کمر است)

لباس عروس جدید اروپایی

مورد دوم لباس عروس با برش پیله دار

 

مورد دوم که می‌خواهیم بهش بپردازیم برش پیله دار است.
این نوع برش به شکل پیله پیله است ودر اکثر مواقع دارای پف زیاد است.
ولی در هر حال عروس می‌تواند مقدار پف لباس را کم یا زیادبکنند .
برشی که دارای پیله است به افرادی که درسایز ۴۰ یا حتی بیشتر هستند مناسب نیست چونک باعث می‌شود پهنای بالاتنه می‌شود.
این نوع برش برای افرادی که داری اندام ظریفی با سایز های ۳۴ الی ۳۸ هستند بسیار مناسب است و ظرافت اندام را نشان می‌دهد.

خرید لباس عروس پیله دار
خرید آنلاین لباس عروس پف دار

مورد سوم لباس عروس اسکارلتی :

لباس عروس اسکارلتی لباسی با دامن پف دار توری و بالاتنه تنگ و چسبان است. نام این لباس از فیلم برباد رفته یا همان رمان معروف برباد رفته اثر مارگارت میچل برگرفته شده است. شخصیت اصلی این داستان یعنی اسکارلت اوهارا همیشه لباسی با این مدل بر تن داشت. لباس عروس اسکارلتی در بین خانم های ایرانی طرفداران زیادی دارد و بسیاری از خانم ها این مدل را به مدل های مختلف اروپایی ترجیح می دهند. از دیگر ویژگی های لباس عروس اسکارلتی می توان به نوع پوشش بالاتنه خانم ها در این لباس ها اشاره نمود. در بالاتنه این لباس ها از دانتل و گیپور استفاده می شود و دامن از تورهای پرچین و زیبا تشکیل می شود. مدل بالاتنه می تواند اشکال مختلفی مانند دکلته، پوشیده، یقه قایقی، و.... داشته باشد. در دامن لباس عروس اسکارلتی می توان از پارچه های اکلیلی و یا پولک دوزی شده استفاده کرد، و اصطلاحاً حالتی از مدل شاین را به این لباس ها بخشید. این گونه پارچه ها به خصوص در نور تالارباعث درخشش رویایی پیراهن عروس می شود و همین ویژگی باعث شده است تا بسیاری از خانم های ایرانی برای زیبایی بیشتر در تالار عروسی به سراغ این لباس ها بروند.
از جمله ویژگی های لباس عروس اسکارلتی که باعث زیباتر نشان دادن خانم ها در شب عروسی می شود می توان به دامن پرچین و بزرگ این لباس ها اشاره نمود که باعث می شود تا کمر عروس خانم ها باریک تر نشان داده شود و زیبایی خاصی را ارائه دهد. به همین دلیل است که می توان گفت لباس عروس اسکارلتی برای اندامی مناسب است که شکم بزرگ نداشته باشند زیرا ممکن است این شکم بزرگ و یا چربی دار در قسمت باریک لباس قرار گرفته و از زیبایی های آن بکاهد. هرساله مدل های جدیدی از لباس عروس اسکارلتی به بازار می آید که می توان مهم ترین دلیل آن را استقبال زیاد مردم از این مدل ها دانست. لباس عروس اسکارلتی سال نیز مانند مدل های قدیمی خود از زیبایی های خاصی برخوردار است و علاوه بر جذابیت در مدل های جدیدتری ارائه شده است. سوپر اسکارلت مناسب عروس های لاغر و قد بلند است و عروس های قد کوتاه فقط در صورتی میتوانند بپوشند ک فاصله قدیشان با همسرشان کم باشد.

خرید لباس عروس اسکارلتی
لباس عروس پف پفی جدید
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *